CFE Groep verhuist naar nieuw hoofdkantoor – Welkom bij Wood Hub !

CFE kondigt met trots de opening aan van haar nieuwe hoofdkantoor, Wood Hub, gelegen aan de Edmond Van Nieuwenhuyselaan, 30 te 1160 Brussel. Dit innovatief kantoorgebouw van 7.300 m² belichaamt de kernwaarden van CFE, met een bijzondere focus op samenwerking, welzijn, duurzaamheid en innovatie.

Duurzaamheid en innovatie in functie van comfort

Sinds een jaar voert de hele CFE Groep vlag onder dezelfde branding en een gezamenlijke missie om te veranderen wat er moet veranderen voor een betere toekomst voor volgende generaties. Deze samenwerking wordt vandaag nog concreter doordat CFE, samen met de dochterbedrijven die hun hoofdkantoor in Brussel hadden, samen hun intrek nemen in het nieuwe hoofdkwartier Wood Hub.

“We willen een gemeenschap creëren van mensen die samen een ‘change for good’ realiseren, zowel intern als extern. Binnen de groep CFE ondernemen we dagelijks concrete acties op alle niveaus. We passen nieuwe procedures toe op onze werven, wij denken aan de habitat van de toekomst, wij ontwikkelen technologische oplossingen voor milieu-uitdagingen. Onze missie? Een bewuste en verantwoordelijke hoofdrolspeler zijn in het bouwen van onze gemeenschappelijke toekomst, stap voor stap. Wood Hub is een tastbaar bewijs van ons engagement.”, zegt Raymund Trost, CEO van CFE.

Voor meer informatie, gelieve contact te nemen met:
Ann Vansumere - Communication Manager
tel. +32 2 661 13 97