Persbericht - Changing for good

WOOD HUB behaalt de eerste WELL CORE - Platinum-certificering in België

Met enige trots kondigt CFE Groep vandaag aan dat het de eerste WELL Core Platinum-certificering in België heeft ontvangen voor Wood Hub, een innovatief kantoorgebouw van 7.300 m² gelegen in Brussel. De prestigieuze onderscheiding werd toegekend via International WELL Building Institute (IWBI)’s WELL Building Standard (WELL), de belangrijkste bouwstandaard die zich richt op het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van mensen via de gebouwen waarin we wonen, werken en spelen.

“Vandaag herdefiniëren we hoe mensen leven, werken, bewegen en de wereld van energie voorzien. Deze transitie is een van de grootste uitdagingen van onze tijd en met onze mensen behoren we hierin tot de voorlopers. Deze erkenning van het International WELL Building Institute moedigt ons verder aan om onze grenzen te blijven verleggen en nieuwe normen te stellen in de sector.”, zegt Jacques Lefèvre, CEO van BPI Real Estate.

Perscontact:
Ann Vansumere - Communication Manager